Chcete aby Váš požadavek byl vyřízen co nejdříve? Zachovejte těchto pár pravidel a vše proběhne v co nejrychlejším možném termínu.

  • Technické, fakturační a administrativní změny domény posílejte pouze prostřednictvím emailu a to pouze autorizovaného emailu (převážně ten, který byl použit při objednávce).
  • Jako předmět žádosti uvádějte vždy klíčovou věc žádosti například tedy „cron“,“změna tarifu“,“změna periody platby“…
  • V textu žádosti uvádějte vždy přesně a konkrétně co na kterou doménu, subdoménu, databázi či email požadujete.
  • Vždy se nejdříve podívejte do znalostní báze na adrese kb.gigaserver.cz. Znalostní báze je průběžně doplňovaný zdroj informací.
  • Změny na Vaši doméně prostřednictvím telefonu, icq či skrze aplikaci LiveChat není možné provést. Každá změna musí být autorizována a archivována formou emailu  – info@gigaserver.cz.
  • Pokud žádost odesíláte z jiného než autorizovaného emailu, je možné provést autorizaci pomocí PIN kódu. Tento kód naleznete v administraci, v sekci „Podpora/PIN“. Kód je potom nutné přiložit do textu emailu.
Tagged: