Chcete, aby Váš požadavek byl vyřízen co nejdříve? Zachovejte těchto několik pravidel a vše proběhne v co nejrychlejším možném termínu.

  • Změny na hostingu nebo účtu provádíme pouze v případě, že požadavek nám přijde:
    • z e-mailu uživatele s oprávněním přístupu do administrace (dříve tzv. kontaktní e-mail);
    • z kontaktního formuláře v administraci;
    • z libovolného e-mailu, ale s platným PINem z administrace.
  • Neprovádíme změny přes telefon nebo chat. Požadavek je vždy nutné zaslat jedním z autorizovaným způsobů z důvodu snadné archivace a budoucí dohledatelnosti.
  • Jako předmět žádosti uvádějte vždy klíčovou věc žádosti, například cron, změna PHP, jmenné servery.
  • V textu žádosti uvádějte vždy přesně a konkrétně, co na kterou doménu, subdoménu, databázi či e-mail požadujete.
  • Vždy se nejdříve podívejte do znalostní báze na adrese kb.gigaserver.cz. Znalostní báze je průběžně doplňovaný zdroj informací.

Tagged:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *