Pravděpodobně je chybně zadané ověření na SMTP serveru

Správné nastavení je toto:

Outlook 2003:
– menu /Nástroje /E-mailové účty… /Zobrazit nebo změnit existující e-mailové účty
– vybrat účet / tlačítko Změnit / tlačítko Další nastavení / záložka Server pro odchozí poštu
– zaškrtnout “Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření”
– zaškrtnout “Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty”

Outlook 2007:
– menu /Nástroje /Nastavení účtu
– vybrat účet / tlačítko Změnit / tlačítko Další nastavení / záložka Server pro odchozí poštu
– zaškrtnout “Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření”
– zaškrtnout “Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty”

Thunderbird:

– menu /Nástroje /Nastavení účtu /vlevo vybrat Server odchozí pošty (SMTP)
– tlačítko Upravit
– zaškrtnout “Použít jméno a heslo” a vyplnit Vaši e-mailovou adresu do pole Jméno

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *