Pokud již máte u nás zakoupenou doménu, nebo si plánujete nějakou pořídit a chtěli byste ji nasměrovat na e-shop u společnosti Shoptet, tak zde se můžete podívat jak na to.
Existují dva způsoby, jak doménu nasměrovat a to buď změnou nameserverů (NSSETu) nebo konkrétních DNS záznamů. Pokyny, jaké hodnoty nastavit, obdržíte od Shoptetu.
Změna nameserverů (NSSETu)
Tato možnost je vhodná, pokud máte u nás doménu pouze parkovanou a neplánujete k ní využívat žádné další služby. Může se jednat o e-mailové schránky nebo třeba stránky umístěné na subdoméně. Při změně nameserverů přestane totiž platit nastavení DNS záznamů u nás v administraci, takže pokud jste v minulosti prováděli nějaké změny v záznamech, bude třeba tyto změny zanést ke Shoptetu.
U domén s koncovkou .CZ, lze využít prostředí https://domeny.gigaserver.cz/. Do tohoto prostředí se nijak nepřihlašuje a změnu můžete provést pomocí tohoto článku.
Pro změnu nameserverů u ostatních koncovek prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu.
Změna DNS záznamů
Tato změna je vhodná ve všech případech, kdy není vhodné nebo nelze provést změnu nameserverů.
Změnu DNS záznamů lze provést v administraci na adrese https://admin.gigaserver.cz/, pod záložkou „Administrace“ -> „DNS“. V horním panelu se ujistěte, že provádíte nastavení pro správnou doménu (pokud jich máte u daného účtu vedených více). Podrobnější informace k nastavení DNS můžete nalézt v tomto článku.
Pokud si nebudete vědět s nastavením rady, nabízíme NONSTOP zákaznickou podporu. V případě jakéhokoliv dotazu nebo problému, nás můžete kdykoliv kontaktovat pomocí chatu, e-mailu na adrese info@gigaserver.cz nebo telefonicky na čísle + 420 774 151 730.