Chcete, aby Váš požadavek byl vyřízen co nejdříve? Zachovejte těchto několik pravidel a vše proběhne v co nejrychlejším možném termínu.
- Změny na hostingu nebo účtu provádíme pouze v případě, že požadavek nám přijde:
- z e-mailu uživatele s oprávněním přístupu do administrace (dříve tzv. kontaktní e-mail);
- z kontaktního formuláře v administraci;
- z libovolného e-mailu, ale s platným PINem z administrace.
- Neprovádíme změny přes telefon nebo chat. Požadavek je vždy nutné zaslat jedním z autorizovaným způsobů z důvodu snadné archivace a budoucí dohledatelnosti.
- Jako předmět žádosti uvádějte vždy klíčovou věc žádosti, například cron, změna PHP, jmenné servery.
- V textu žádosti uvádějte vždy přesně a konkrétně, co na kterou doménu, subdoménu, databázi či e-mail požadujete.
- Vždy se nejdříve podívejte do znalostní báze na adrese kb.gigaserver.cz. Znalostní báze je průběžně doplňovaný zdroj informací.