Níže naleznete návod, jak nastavit email přes klienta Pošta ve Windows 10, což je nový emailový klient, který se objevil až ve Windows 10.

Pro zřízení e-mailů je nutné mít webhostingový tarif. Kompletní nabídku naleznete zde.

V případě, že již webhostingový tarif máte, přihlašte se prosím do administrace a v sekci „E-maily“. Spusťte doménu na e-mailovém serveru a založte požadovanou schránku a nastavte heslo, které bude mít alespoň 8 znaků, velké, malé písmeno a číslo.

1. Spusťte aplikaci Pošta a klikněte na tlačítko „Přidat účet“

2. Zvolte „Jiný účet (POP, IMAP)“

 

3. Vyplňte údaje. Do pole „E-mailová adresa“ a „Heslo“ zadejte název schránky a její heslo. Potom klikněte na „Přihlásit se“.

4. Aplikace zkontroluje základní nastavení a zobrazí chybu. Budete následně muset kliknout dvakrát na tlačítko „Opakovat“, které se objeví místo tlačítka „Přihlásit se“. Poté, co ani na potřetí nastavení nebude fungovat, se zobrazí tlačítko „Upřesnit“. Opět na něho klikneme a zobrazí se upřesňující nastavení schránky.

Nyní vyplňte tabulku dle obou obrázků níže. Můžete zvolit „Typ účtu“ buď na POP3, nebo IMAP4. Popis rozdílů mezi těmito typy naleznete zde. Po vyplnění tabulky klikněte na „Přihlásit se“.

 

5. Tímto by mělo být nastavení dokončeno a e-mail přes klienta Pošta by měl začít fungovat. V případě problémů kontaktuje technickou podporu.

Napsat komentář