Seznam uživatelů a oprávnění

V nabídce uživatele je zobrazen seznam uživatelů, kteří mají oprávnění u účtu provádět zásahy. Každý uživatel přitom může mít různá oprávnění, kterými jsou:

  • Vypsat služby účtu
  • Vypsat uživatele
  • Přidat uživatele
  • Odebrat uživatele
  • Upravit oprávnění uživatele
  • Vypsat kontakty
  • Přidat kontakt
  • Objednat služby
  • Změnit kontakt služby
  • Vypsat faktury
  • Vygenerovat výzvu k platbě
  • Zaslat fakturu e-mailem
  • Smazat nepovinnou výzvu k platbě
  • Používat kredit kontaktů
  • Přistupovat do administrace služeb

Přidělená oprávnění každého uživatele, který je s účtem spojen, lze zjistit a přenastavit přes ikonu (pokud k tomu máte přiděleno oprávnění). Odstranit uživatele ze správy účtu lze skrze ikonu Smazat . Pro smazání uživatele platí, že se nesmí jednat o posledního uživatele pro daný účet.

Přidání nového uživatele pod účet

Zahájení přidání nového uživatele pod účet lze přes tlačítko Přidat uživatele pod tento účet. Probíhá v těchto krocích:

  1. Do zobrazeného dialogového okna zadáme emailovou adresu nového uživatele a klikneme na tlačítko Odeslat.
  2. Na emailovou adresu, kterou jsme zadali, dorazí email s odkazem k registraci uživatele pod nový účet.
  3. Jsou dvě varianty:
    1. přizvaná emailová adresa již je v systému vedena – uživatel zvolí přihlásit a zadá svůj login a heslo. Tím je k účtu připojen a automaticky je mu otevřen, ze začátku však s minimálním oprávněním (pouze výpis služeb).
    2. přizvaná emailová adresa ještě není v systému vedena – uživatel zvolí Registrovat a vyplní formulář k registraci nové emailové adresy do systému. Jakmile formulář vyplní a potvrdí, je automaticky přihlášen s minimálním oprávněním (pouze výpis služeb).
  4. Jakmile je nová emailová adresa (tedy uživatel) k účtu připojena, objeví se nový uživatel v seznam uživatelů a je třeba přes jiného uživatele s dostatečným oprávněním novému uživateli přenastavit jeho oprávnění přes ikonku , jak jsme si popisovali výše.

Napsat komentář