Pro zřízení e-mailů je nutné mít webhostingový tarif. Kompletní nabídku naleznete zde.

V případě, že již webhostingový tarif máte, přihlaste se prosím do administrace a v sekci “E-maily” spusťte doménu na e-mailovém serveru, založte požadovanou schránku a nastavte heslo, které bude mít alespoň 8 znaků, velké, malé písmeno a číslo (návod na založení schránky naleznete zde).

INFO:  Kliknutím obrázek zvětšíte.

1. Spusťte Windows Live Mail a klikněte na “Účty” a “E-mail”.

2. Zobrazí se okno “Přidání e-mailových účtů”. Vyplníte celý Váš email a heslo je to, co máte nastaveno v administraci v sekci “E-maily”. Dále doplníte jméno, které se má zobrazovat příjemcům e-mailů a také zaškrtněte “Ručně konfigurovat nastavení serverů” a klikněte na “Další”.

1

3. V okně “Konfigurace nastavení serverů” vyberete typ serveru, můžete zvolit IMAP nebo POP (popis rozdílu naleznete zde). Adresa serveru pro příchozí i odchozí poštu je mail.gigaserver.cz. Přihlašovací uživatelské jméno je celá Vaše e-mailová adresa. Ostatní údaje nastavte dle obrázku níže a klikněte na “Další”.

2

 

4. Nyní se Vám zobrazí okno, že e-mail byl úspěšně přidán a kliknete na “Dokončit”. Následně proběhne stažení/synchronizace e-mailů a potom můžete začít svůj účet používat.

5. Tímto by mělo být nastavení dokončeno. V případě problémů kontaktuje technickou podporu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *