Hlavička obsahuje podrobné informace o zprávě. Například o jejím odeslílateli, přijemci, typu obsahu nebo spam hodnocení. Informace z hlavičky jsou často podstatné například pro idenfikování problémů u zpožďujících se nebo nedoručených zpráv.
Pokud budete technickou podporu žádat o prověření některé konkerétní zprávy, která např. nelze doručit nebo se zpožďuje, je vhodné hlavičku zprávy získat a připojit ji k požadavku.
Níže se můžete podívat jak hlavičku zprávy zobrazit v našem Webmailu a v některých e-mailových klientech.
Následně se zobrazí hlavička, viz. níže.
V klientovi MS Outlook 2010 nejdříve vyhledejte zprávu, u které chcete hlavičku zobrazit a tuto zprávu dvojklikem otevřete. Následně kliknete na kartu “Soubor” a na tlačítko “Vlastnosti”.
Nyní u položky “Internetová záhlaví” uvidíte hlavičku e-mailu.
Další způsob jak se k oknu na obrázku výše dostat je klikutí na ikonku v otevřené zprávě, ve skupině “Značky”.